Nikdy by mne nenapadlo..

.. že na můj web chodí tolik zajímavých lidí, ačkoli počítadlo zaznamenává, jen zlomek z nich.. 

Nikdy by mě nenapadlo, že se můj text  "Brána pekel se otevírá" dostane úplnou náhodou, až na jednu smutně krásnou akci a tou byl Koncert pro Kačku.

 

O akci jsem věděla, protože z povzdálí sleduji Občanské sdružení Plzeňská zastávka, které koncert pořádalo. Koncert Strašlivé podívané byl vzpomínkou na všechny, kteří opustili tento svět z vlastního rozhodnutí.. 

Ano, kontroverzní téma, plné bolesti zvlášť pro ty, kterých se to přímo dotýká. Sama jsem dlouho přemýšlela, jestli o něm psát na svém blogu.. až mě k tomu rozhodnutí zcela náhodou dokopaly reakce v jedné diskusi na netu a i poté jsem přemýšlela, zda článek raději nesmazat.. Mezi moje přítelkyně patří i ženy, které přišly tímto způsobem o dítě.. a srdce mi drásá hrubé a odsuzující komentáře jiných, bez špetky empatie.

A dnes se ke mně doneslo, že paní Eva V., pro ten večer moderátorka Koncertu pro Kačku, po uvítání a svých krásných slovech, přečetla i text ode mě.. Narazila na něj prý při náhodném brouzdání po netu a já si tak říkám.. je tohle náhoda? Ne.. jsou cesty, které se vzájemně prolínají.. jsou lidé, kteří se mají potkat, jak reálně, tak třeba jen virtuálně a zlehka se sebe dotknout.. vzájemně si něco předat..

Ještě stále mám v paměti vstřícnost mého velmi dobrého přítele, který daroval malé, úžasné a krásné holčičce Klárce, na dočasnou dobu repasovaný (ale jako nový) vozík, který Klárce všechny děti záviděly :-) Byla jsem jenom mostem od něj ke Klárce.. ale i to stačí a i přes to, že je to už skoro rok..  stále to hřeje.. Stejně tak, jako  spousta dalších věcí.. A VO TOM TO JE, přátelé ((-;

  •  
  •  
  •  

Plzeňská zastávko.. ať se daří pomáhat.. Plzeňská zastávko.. je mi ctí.. (-:

Fotografie z koncertu naleznete ZDE

 

PS: právě začali hrát.. Až mě andělé, zavolají k sobě..