Píšu Múze, že je schůze!

 

- věnováno "spoluautorům" :))

____________________________________________________

Píšu Múze, nechť dostaví se, že je schůze.
 
Směje se.
 
Chorý ty básníku. Podívej puero a jeho Podivuhodný případ šógunovy matematické kachny! Myslíš, že zadarmo ti to všechno dám? Jako v tý moderní verzi klasické české pohádky, v řeči vázané? No to teda né! Jak chudý odborář ke korytu přišel? Tak takhle bys to chtěl?
 
Křičí na mě moje Múza .. a už je tu jen její Odvracená tvář, už podesáté.. Jo, jó, poděkujte Mátě! Netvoři jsou skuteční! >:-(
 
(pro)ostře(no) Láskou teď neláká mě! Brečet chci, volat mámě! Ani Má svůdná Lakšmí z moře vyvřelá, nestoudnice, bez podprdy, jen tak oděná! Nezachrání to ani Zamila.
 
Dívám-li se do Slunce, asi až teď konečně chápu! LÉTO TOTIŽ UMÍRÁ RYCHLE, stejně tak iluze.. ach Charlie, to se dělá, kopírovat americké texty písní? Chápej, musíme být přísní, to se rovná plichtě! 
 
Ani Zasraná revoluce Jiří nepomůže. Proti tomu prostě nikdo nic nezmůže.. :-/
 
Hrátky v oblacích, mohly by snad. Leč pak do Propasti spadneš a rád do tmy ještě vykřikneš, že Život je děvka! Sushi, copak to se sluší? Dostaneš za uši!
 
Jdeme do finále. Jemný dotek touhy čtyři. Ježíš, tady to ale víří. Prstem na mě se míří a já už jen zbědovaně sotva stojím, Protože když bůh se ptá, bodly by mi Prázdniny 4, ale místo toho, je to tu jak Po tryzně. Nemohu se brániti o pokoře mluviti, ještě mi chybí notně let do pokory dovyspět.
 
Víte co? Dva Samurajové to za mě vyřeší. Marně však, hledám jim přístřeší. Tak nic.
 
O vyznání mě nakonec připraví Juliánský kalendář a já už jen kupuji Srdeční patálie se slevou. Narychlosympaťáku, než uroníš Slzy perly devět a pak Naději a mlčení nucen budeš trpět, protože Láska je .. je.. když.. Naděje na zcestí neumírá ani jako poslední, ale Zase o rok starší ukáže se Tíha, bolest, křik a je tu hned Něco novýho. - I když je čtvrtek, Neděle.
 
Ale no tak, štilere!

 

________ 

obrázek číst zdola :)