Věci z posledních

.. aneb.. smrti je občas třeba dát na prdel a tak.. až přijde můj čas, přeji si..  

                                                                     

.. aby, pokud mě bude chtít někdo z velmi blízkých vidět, za mnou přišel do márnice a nečekal až na obřad.. tam už to nebudu já.. jen se mě nedotýkejte, takový pocit ve vás nechci zanechat, ostatní si trhněte nohou, nejste na výstavě..

.. aby na mém pohřbu nevládla černá barva, umělé květiny a ukvičená hudba.. chci aspoň jednu kytici tulipánu.. miluji je.. no jasně, ještě bych si asi měla vybrat nějakej song.. zamyslím se.. a doplním.. třeba Santa Maria z live koncertu od Kelláčů.. SANTA MARIA Jj, to bude v pohodě.. sice na Santu ani Maríju nevěřím, ale.. moje vzpomínky, moje mládí a hlavně..  Johny Kelly.. nikdy jsem Tě nepřestala milovat! ;)

.. neležet na hřbitově, ale pěkně v hlíně, bez té hnusné pixly, pod naší jedlí, úplně vzadu na zahradě.. pokud bude někdo proti, klidně mě můžete vysypat na silnici, aspoň se podívám do světa.. jen mě prosím nikam nezavírejte!

 

                                                                                      

 

.. a nechoďte za mnou z povinnosti.. na Vánoce, svátky a tak.. víte, že to neuznávám, až budete chtít vzpomínat, otočte hlavu k nebi.. pokecáme ;) (teda.. udělala jsem si tam rezervé.. ale jestli to vyjde netuším.. tak sry, jestli nebudu dvakrát sdílná.. asi prostě čučíte blbým směrem.. )

.. nefotit!! Jednou vytáhnete foťák a to si pište, že vás budu strašit pěkně dlouho.. si pro příště rozmyslíte!

Uff.. ještě něco?

No.. nebudu nikomu zakazovat brečet, to se prostě nedá.. ale až bude po.. zasmějte se a vězte, že to všechno přejde .. Nejsem svatá, ale.. vzpomínejte s úsměvem a v dobrém.. Já na oplátku, když to půjde.. vás přijdu pohladit ve vašich snech..