Policejní

 
 
No, tak jsem po týdnu dovolené zase v práci.
 
Začalo to špatným kódováním. Co vám budu povídat, rozeřvalo se to tu jako když vražděj najednou sto podsvinčat. Samo jsem měla během dovolený vypnutej služební tlf, takže, než se rozhodl probudit se z medvědího spánku a ukázat mi milostivě číslo na dispečera, kterej to mohl všechno ještě zachránit, byli tu policajti. Mezitím stihl můj rozespalej telefon ještě omylem v půl 6 vytočit paní ředitelku, toho času na dovolené. Na jednoho až moc radosti.
 
Zpět k policajtům. Ti tedy byli taky vtipní. Chvilku to tu bezradně obcházeli, něco hučeli do vysílaček a tak jsem jim v tom řevu šla naproti. Jeden se trošku lekl, když jsem otevřela dveře (jestli mě nebo těch dveří nechme bez komentáře), pak jsme to nějak (nevim jak) deaktivovali a prý, že potřebují jméno, příjmení a datum narození. Načež jeden povídá laškovně druhému - No vidíš, kolego, paní je mladší, než ty, prostě mladice! Po probdělé noci, kdy mi to muselo vážně echt slušet, jsem se zmohla jen na mega originální a vtipnou reakci - Njn, někdo nám musí zvedat průměr. Nicméně pan v černém se nevzdával a prej - Kafíčko by nebylo? Říkám - Jj, u Procházky v pekárně prý dělají..
 
No, takže tak nějak. 
 
Teď jsem se pokusila trefit peckou od meruněk ze dvou metrů do odpaďáku. Nevyšlo mi to.. :-/
 
Brý ráno všem!